Téma: Nevědomost

17.01.2021

Je to zvláštní, jak to v tomto duálním světě chodí. Narodíme se sem s nějakým záměrem se tu učit a prožívat různé situace. A začneme tu hrát zajímavé HRY. Třeba hra na strach. Z nějakého důvodu mě napadne, že mám strach a tak mu odevzdám svou moc nade mnou. A najednou jsem tu s balíkem strachu a JEŠTĚ nemám moc. Takže se ze mě logicky stává OBĚŤ. A je jedno, jestli jsem obětí systému, agresivního partnera, nepřátelské tchýně nebo šikanující manažerky. Přijala jsem ROLI OBĚTI, protože jsem si chtěla zažít, jaké to je. Vlastně se dá i říct, že mě to docela BAVÍ...vždyť jako oběť mohu být pasivní, mohu se nechat chlácholit, mohu být (zdánlivě) bez odpovědnosti...OK. Proč ne. Jestli to tak někdo chce mít, budiž mu to přáno. ALE - někomu přijde zajímavější být TVŮRCE. A tak se ROZHODNE, že vezme život do svých rukou. Prostě si řekne - A DOST! To už stačilo - jako oběť dobrý, ale ty ataky jsou FÁKT NA NIC. Takže si začnu PŘEDSTAVOVAT svůj život TAK, jak PŘEJI, ABYCH HO MĚLA. Bez ohledu na okolí, na situaci ve které právě jsem. Prostě se MUSÍME ROZHODNOUT - JAK TO CHCEME mít v životě. Fakt je to tak jednoduchý. A potom stačí to rozhodnutí si UDRŽET. A většinou si ho musíme udržet především před sebou samými..před svým EGEM..před svým rozumem (který bude vymýšlet 1000 důvodů, proč toto nemůže fungovat)....PROSTĚ - jestli chcete napište mi do SZ. Provedu vás cestou, která vede VE VÁS. Pomohu vám se na té cestě zorientovat a pomohu vám najít VE VÁS SVOU VLASTNÍ SÍLU tomu co teď máte ČELIT. Jde to. Stačí se rozhodnout a stát si za tím. 😉🙏😊

© 2024 Cesta do nitraVšechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky